Podrška

Naša podrška je sveobuhvatna i sveprisutna – kome god se u Konica Minolti obratili biće nam zadovoljstvo pomoći vam! U našem odelu podrške smo sastavili niz korisnih informacija, uključujući pristup sekciji za preuzimanja, detalje o laserskim štampačima, MFP i produkcionim uređajima, kao i jasnom objašnjenju naše politike garancije.

Garancija i Servis

Svaki Konica Minolta uređaj pokriven je planom garancije od jedne (1)* godine. Da bi ste saznali više o garantnom planu vašeg uređaja, pogledajte sledeći dokument:

Opšti uslovi garancije za EMEA region.

Produžena Garancija

Kako bi se osigurala duža garancija bez nekih većih prekida u vašem štamparskom periodu, usluga produžene garancije mogla bi biti pravo rešenje za vas. Naša ponuda produžene garancije omogućava vam da produžite standardnu garanciju  za vaš Konica Minolta uređaj na period od najviše pet godina od datuma kupovine. Produžena garancija pokriva i nedostatke proizvodnje i materijala.

Nova OS Kompaktibilnost

Da li je vaš urđaj kompaktibilan sa naj novijim MAC ili Windows operativnim sistemom? Da bi ste saznali, molimo vas da pogledate listu proizvoda putem donjih lonkova i proverite informacije za vaš KOnica Minolta uređaj. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite.

 

————————————————————————————————————————————

Preuzmanje drajvera i softver za štampače

Preuzmanje drajvera i softver za kopir/print sisteme